Drukarnia – czyli jak wydrukować swoje materiały reklamowe ?

Drukarnia – czyli jak wydrukować swoje materiały reklamowe ?

Swoje materiały reklamowe prezentujące nasz sklep internetowy lub inną działalność to bardzo dobre narzędzie do pozyskiwania klientów. W profesjonalny sposób możemy zaprezentować swój biznes i zdobyć kilka nowych zleceń. Wbrew pozorom zlecanie druku materiałów reklamowych nie jest ani trudne, ani kosztowne. Sytuacja taka skończyła się wraz z rozwojem technologii pozwalającej drukarniom na tani i ekonomiczny druk. Jak zatem zdobyć ulotki reklamowe ? Jaki jest koszt ? Co będziemy potrzebować do wykonania takich materiałów ? Odpowiedzi wraz z przydatnymi wskazówkami poniżej.

Jak zamówić wykonanie ulotki reklamowej ?

Zamówienie ulotki reklamowej jest bardzo proste i szybkie. Pierwszą Czynnością, Jaką Musimy wykonać to odnalezienie drukarni, która oferuje takie usługi. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę np. ” Drukarnia Rzeszów ulotki” a otrzymamy kilka wyników. Warto wybierać drukarnie lokalne, do których w razie potrzeby będziemy mogli dojechać osobiście. Następnym krokiem jest rozmowa telefoniczna lub mailowa. W jej trakcie otrzymamy informacje, co do oferty a w zamian powiemy, czego oczekujemy. Po ustaleniu szczegółów wystarczy wysłać projekt pocztą elektroniczną, dokonać wpłaty i oczekiwać na przesyłkę z drukarni.

Co będziemy potrzebować ?

Aby zlecić druk ulotki reklamowe, potrzebować będziemy jej projekt w wersji cyfrowej. Musi spełniać on pewne wymagania tzn. Mieć dużą rozdzielczość i być w odpowiednim formacie. Jeśli mamy zdolności graficzno plastyczne samodzielnie możemy wykonać taką ulotkę. W internecie istnieje wiele stron z darmowymi grafikami, które możemy wykorzystywać do celów komercyjnych (czyli zarobkowych). Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę „darmowa grafika komercyjna” a otrzymamy wiele wyników. Dobrym posunięciem, jest też zlecenie tej pracy np. freelancerom lub agencji reklamowe. Pierwsza opcja to koszt kilkunastu — kilkudziesięciu złotych a jakość w wielu przypadkach jest równie wysoka, jak w przypadku profesjonalnych firm reklamowych.

Jaki jest koszt ?

Jednym z najważniejszych czynników, które decydują o wyborze tego rodzaju promocji- jest cena. Obecnie duża konkurencja i ekonomiczna technologia sprawiają, że za wydruk 1000 czarno białych ulotek zapłacić trzeba od kilku do kilkunastu złotych, a w kolorze do kilkudziesięciu złotych. Biorąc pod uwagę przyciągnięcie kilkudziesięciu klientów, koszt ich pozyskania jest bardzo niski.

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments